RSAC "Gaiļezers"

RSAC "Gaiļezers"

RSAC "Gaiļezers"
Pansionāts

Hipokrāta iela 6, Rīga, tālrunis 67012236

Hipokrāta iela 6,
Rīga, LV –1079
Tālrunis: 67012236
Fakss: 67547750
Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus: e-pasts: rsacgailezers@riga.lv

RSAC "Gaiļezers" mājas lapa: https://www.rsacgailezers.lv/

Rīgas sociālās aprūpes centra "Gaiļezers" (turpmāk – RSAC “Gaiļezers”) administrācijas un citu darbinieku, kuriem noteikts normālais darba laiks,  darba laiks:
Pirmdienās - Ceturtdienās no plkst. 8.30 - 17.15
Piektdienās no plkst. 8.30 – 16.00
Pirmssvētku dienās darba laiks saīsināts saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto.

Apmeklētāju pieņemšana
Ar Rīgas sociālās aprūpes centra "Gaiļezers" direktoru Aldi Virbuli var tikties, iepriekš vienojoties par laiku, zvanot pa tālruni: 67012236.

Trauksmes celšana
RSAC “Gaiļezers” saskaņā ar 26.10.2020. iekšējiem noteikumiem Nr. ACGE-20-15-nts “Iekšējā trauksmes celšanas sistēma Rīgas sociālās aprūpes centrā “Gaiļezers”” ir iespēja celt trauksmi par iespējamu pārkāpumu, kas var kaitēt sabiedrības interesēm. Pašvaldības portālā (https://riga.lv) tiek izvietota informācija par iekšējo trauksmes celšanas sistēmu pašvaldībā.

Pretkorupcijas pasākumi
Par RSAC "Gaiļezers" darbinieku negodprātīgu, neētisku rīcību, prettiesiski pieprasot dažādus labumus, lūgums informēt RSAC "Gaiļezers" direktoru Aldi Virbuli pa tālruni 67012236 vai Rīgas domes Birokrātijas apkarošanas centru pa tālruni 67026859 vai 67012031, e-pasts: bac@riga.lv, mājas lapa: pasvaldiba.riga.lv, vai Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju pa tālruni 67356161 vai 80002070, e-pasts: knab@knab.gov.lv, mājas lapa: www.knab.gov.lv.

Rekvizīti:
Rīgas pilsētas pašvaldība
Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV - 1050
NMR kods: 90011524360
PVN reģ. Nr.: LV90011524360
RD iestāde: Rīgas sociālās aprūpes centrs "Gaiļezers"
RD iestādes adrese: Hipokrāta 6, Rīga, LV - 1079
Banka: Luminor Bank AS Latvijas filiāle
Kods: RIKOLV2X
Konts: LV52RIKO0021501518040

Tuvākā sabiedriskā transporta pieturvieta “Mežciema pamatskola”
Līdz un no RSAC "Gaiļezers" var nokļūt ar 14. un 18. trolejbusu; 15. un 21. autobusu.

RSAC "Gaiļezers" informācija klientiem un viņu tuviniekiem

Centrā darbojas 3 diennakts dežūrposteņi, kuros katrā strādā sertificēta medicīnas māsa.
Klienti uzturas istabiņās, pa 1- 4 cilvēki, atbilstoši veselības stāvoklim.
Par Centra klientiem ikdienā rūpējas dažādi speciālisti:
* sociālie darbinieki;
* sociālie rehabilitētāji;
* sociālie aprūpētāji;
* ģimenes ārsts divas reizes nedēļā;
* medicīnas māsas;
* zobārsts pēc vajadzības;
* fizioterapeiti;
* psihologs;
* psihiatrs reizi nedēļā vai pēc vajadzības;
* podologs;
* masieris;
* ergoterapeits divas reizes nedēļā.

Klientiem, bez jau minētajiem speciālistiem, ir pieejams frizieris.

Centrā klientiem, atkarībā no viņu spējām un vēlmēm, ir iespēja veikt dažādas aktivitātes:
* apmeklēt lasītavu;
* apmeklēt rokdarbu pulciņu;
* pagatavot sev maltīti patstāvīgi vai piedaloties kulinārijas nodarbībā;
* apmeklēt trenažieru zāli;
* apmeklēt kapelu;
* dziedāt ansamblī „Jautrie iemītnieki”, kuram ir 25 gadu pieredze;
* spēlēt teātrī;
* spēlēt dažādas galda spēles, novusu;
* apmeklēt kino gan Centrā, gan ārpus tā.

Regulāri tiek organizētas dažādas ekskursijas, muzeju apmeklējumi, teātru un koncertu apmeklējumi.

Klientus institūcijā uzņem, pamatojoties uz Rīgas Sociālā dienesta nosūtījumu, kas izsniegts saskaņā ar Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumu un Ministra kabineta 02.04.2019. noteikumu Nr.138 “Noteikumi par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanu” un Rīgas domes 06.03.2020. saistošajiem noteikumiem Nr.3 “Rīgas pilsētas pašvaldības sniegto sociālo pakalpojumu saņemšanas un samaksas kārtība”

Jaunu klientu uzņemšana Centrā notiek darba dienās, darba laikā no 9:00-16:00.
Svarīgi! Vismaz 1  dienu pirms iestāšanas, lūgums sazināties ar Centra Sociālā darba nodaļu, zvanot uz tālruņa nr. 67012229 vai 64901705, 64901726, 64901752, 64901761 un informēt par plānoto ierašanās dienu un laiku. Personai iestājoties jābūt līdzi personu apliecinošam dokumentam – pasei vai personas identifikācijas kartei.

Pirms personas iestāšanās Centrs aicina parūpēties par norēķinu kontu atvēršanu bankā uz aprūpējamās personas vārda.

Iestājoties līdzi ir jābūt COVID- 19 analīzei ne vecākai par 48 stundām, kā arī izrakstiem no ģimenes ārsta par lietojamajiem medikamentiem un cita informācija par veselību.    

Sociālā pakalpojuma mērķi:
1. Nodrošināt Centra klientu vajadzībām atbilstošus sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus, lai sekmētu klientu pašaprūpes spēju saglabāšanu un/vai attīstīšanu.
2. Nodrošināt Centra klientiem saturīgu brīvā laika pavadīšanu institūcijā un ārpus tās.
3. Nodrošināt Centra klientiem ārstniecības personas noteikta ārstēšanas plāna izpildi.

Sociālā pakalpojuma saturs:
1.personu nodrošināšana ar dzīvojamo platību, kurā ir sadzīvei nepieciešamais inventārs;
2.personu apgādāšana ar gultas veļu, dvieļiem, dzimumam un gadalaikam piemērotiem apaviem un apģērbu
3.klienta vecumam un veselības stāvoklim atbilstošu ēdināšanu (ne retāk kā četras reizes dienā);
4.neatliekamā medicīniskā palīdzība jebkurā diennakts laikā
5.klienta reģistrēšana pie ģimenes ārsta, klienta vajadzībām atbilstoša veselības aprūpe  Centra finanšu līdzekļu ietvaros;
6.sociālās aprūpes pasākuma komplekss un/vai sociālās rehabilitācija atbilstoši katras personas fiziskajam un psihiskajam stāvoklim;
7.klienta garīga aprūpe, atbilstoši personas konfesionālajai piederībai un vēlmei;
8.saturīga brīvā laika pavadīšanas iespējas, kultūras pasākumi institūcijā un iespēju robežās ārpus tās;
9.klientu nodrošināšana ar vajadzībām atbilstošiem tehniskajiem palīglīdzekļiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
10.atbalsta sniegšana klienta personīgo un sociālo problēmu risināšanā, palīdzība klientiem adaptēties fiziskajā un sociālajā vidē;
11.resursu piesaistīšana un mobilizēšana klienta interesēs, informācijas sniegšana par pieejamajiem pakalpojumiem, klienta konsultēšana par viņa tiesībām un pienākumiem, klientu interešu aizsardzība un cilvēktiesību ievērošana;
12.sociālo kontaktu veidošana, saglabāšana starp klientu un viņa ģimeni;
13.klienta iesaistīšana sociālās aprūpes un/vai sociālās rehabilitācijas plāna sastādīšanā, novērtēšanā un koriģēšanā.

Ziedojumi tiek pieņemti, iepriekš nepieciešams sazināties ar Saimniecības nodaļas vadītāju Intu Miķelsonu – 67012223, e-pasts: ints.mikelsons@riga.lv. Ziedotājam ir tiesības norādīt konkrētu ziedojuma mērķi un pārliecināties, ka minētais ziedojums tiek izmantots norādītā mērķa sasniegšanai.