• RDLD - LV
  • DEPARTAMENTS
  • AS “PNB Banka” klienti – rīdzinieki, ja nepieciešams atbalsts, aicināti vērsties Rīgas Sociālajā dienestā

AS “PNB Banka” klienti – rīdzinieki, ja nepieciešams atbalsts, aicināti vērsties Rīgas Sociālajā dienestā16.08.2019 11:23

Sakarā ar šodien izskanējušo informāciju medijos par AS “PNB Banka” darbības apturēšanu, kā rezultātā klienti šobrīd nevar piekļūt saviem naudas līdzekļiem līdz tiks uzsākta garantēto atlīdzību izmaksa, Rīgas domes Labklājības departaments informē, ka rīdzinieki, kuriem ir konts tikai AS “PNB Banka” un kuri palikuši bez naudas iztikas līdzekļiem, var vērsties Rīgas Sociālajā dienestā, lai saņemtu atbalstu pamatvajadzību nodrošināšanai un psiholoģisko palīdzību pēc nepieciešamības.

Klienti – rīdzinieki, kuriem ir konts tikai AS “PNB Banka” un kuriem ir nepieciešams atbalsts, aicināti vērsties pēc konsultācijas šādos Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajos centros: Latgales rajona iedzīvotāji – Avotu ielā 31 k-2, Pārdaugavas rajona iedzīvotāji – E. Smiļģa ielā 46, Ziemeļu rajona iedzīvotāji – Brīvības gatvē 266 šodien līdz plkst. 16.00 un pārējās darba dienās no 9.00 līdz 17.00. Rīgas Sociālais dienests izvērtēs katru gadījumu individuāli, ņemot vērā normatīvo aktu nosacījumus.

Neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt pa Rīgas domes Labklājības departamenta BEZMAKSAS informatīvo tālruni 80005055 šodien līdz plkst. 16.00, pārējās darba dienās no 9.00 līdz 17.00. Ārpus darba laika darbojas balss pastkastīte (darbinieks atzvanīs un atbildēs uz jautājumu darba laikā).

Informējam, ka jebkurš iedzīvotājs, neuzrādot nekādus dokumentus, var vērsties zupas virtuvēs – Daugavgrīvas ielā 1 (darba dienās 12.00 – 13.00), Kr. Barona ielā 56 (katru dienu, izņemot svētdienas, 9.00 – 10.00), Kr. Barona ielā 126 (katru dienu 12.00 – 13.00), Laktas ielā 8 k-1 (darba dienās 10.00 – 11.00).

Atgādinām, ka rīdzinieki, ēdienu var saņemt arī 6 siltā ēdiena izsniegšanas vietās, uzrādot Rīdzinieka karti, kurā elektroniski ir ievadīta Rīgas Sociālā dienesta izziņa: par atbilstību trūcīgas ģimenes (personas) statusam; par atbilstību maznodrošinātās ģimenes (personas) statusam; par ēdināšanas pakalpojuma saņemšanu.

Papildus informējam, ka klienti, kuriem līdz šim bija konts AS “PNB Banka” jāvēršas pie sava sociālā darbinieka un jāiesniedz jauns bankas konts, lai nodrošinātu turpmāko sociālās palīdzības saņemšanu.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai Finanšu un kapitāla tirgus komisijas mājaslapā www.fktk.lv. Mājaslapā ir pieejama jautājumu un atbilžu sadaļa, kā arī norādīti informatīvie tālruņi, pa kuriem zvanīt “PNB Banka” klientiem no plkst. 9.00 līdz plkst. 20.00.